به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، سید علی موسوی اظهار کرد: باتوجه به برنامهریزیهای انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی باید تلاش کنیم با ارائه بهترین خدمات میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشیم.
وی با اشاره به فعالیت ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در استان، افزود: برای ارتقای سطح خدماترسانی به کاربران جادهای در ایام نوروز نظارت ویژهای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمعها انجاممیشود.
این مسئول تصریحکرد: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویسهای بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی مورد بررسی قرار میگیرد.
موسوی، نصب بنر اطلاعرسانی و درج شماره ۳۰۰۰۷۰۷۰، ۳۰۰۰۱۴۱ و شماره مدیر داخلی مجتمعهای خدماتی برای ارتباط بیشتر با کاربران جادهای و ارائه دستورالعمل برای فعالیت شبانهروزی غرفه تجاری و خدماترسان از قبیل فروشگاه و جایگاه مجتمعها را اقداماتی دانست که برای استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار قرار گرفته است.
سرپرست معاونت فنی و راههای روستایی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز با توضیح اینکه برای این ایام نحوه کشیکهای نوروزی مجمتعهای خدماتی رفاهی نیز تعیین و کمیته استانی نظارت بر مجتمعها برای خدماترسانی هرچه بهتر به کاربران جادهای تشکیل شدهاست، افزود: باتوجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان تدابیری اتخاذ شده که در وقت نماز مغرب، اذان در مجتمعهای خدماتی- رفاهی پخش شود و بین روزهداران افطاری رایگان توزیع شود.
وی تصریحکرد: باتوجه به اهمیت عملکرد مجتمعهای رفاهی بین راهی کارگروه ویژهای نیز از دستگاههای نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره کل تشکیل شدهاست و اقدامات نظارتی خود را آغاز کردهاند که این نظارتها تا پایان طرح نوروزی بهصورت روزانه صورتمیگیرد.